Sunday, July 12, 2009

salam.....


Alhamdulillah akhirnya aku sampai jugak aku menjejakkan kaki ke Manek Urai....Memang seronok berada di sana..cuma aku tak dapat lama sebab tanggunjawab aku pada anak-anak didik ku di tempat ku kena laksanakan..namun aku berdoa agar para pejuang yang berjuang di negeri serambi mekah akan beroleh kejayaan....





Aku agak teruja melihat pabila gelombang hijau di sinari cahaya bulan berkibar di sepanjang perjalanan masuk ke perkampungan SG SOK.Aku dan sahabat-sahabat lain menginap di rumah kak pah...syukran kak pah....Aku berpeluang berjabat tangan dengan isteri Dato Husam...aku respect dengan dia tak de lagi aku jumpa seorang isteri pembesar yang sudi setiap minggu turun ke kampung 2 mengajar penduduk memasak dan menjahit...TAHNIAH.







Aku di sana berpeluang bertemu dengan seorang nenek yang berusia 95 tahun yang solat 5 waktu nya bersolat di masjid.aku memang tekejut campur bangga campur respect...pada nenek tu...ni pic nya...ni kat umah dia....maaf gelap skit nenek tu pakai tudung merah


Balik tu aku ikut terengganu...sempat gak la aku snap gambar ini....

ini je la yang sempat aku bagi korang tengok...aku kat cc ni ...jap lagi nak pegi ngaja...
okey la nanti aku bagi tau korang lagi ek....
ilalliqa`.


No comments:

Post a Comment