Saturday, August 29, 2009

RAMADHAN TIBA LAGI.................

SALAM...

Alhamdulillah hari ni aku dapat juga menziarahi blog yang serba dhoif ni...hari ni dah 9 hari berpuasa..alhamdulillah aku masih lagi di berikan peluang untuk mengecapi nikmat dan Rahmat di bulan Ramadhan....

Aku seronok sangat Ramadhan kali ni tak seperti sebelum ni...aku sendiri tak tau kenapa..tapi rasa bahagia..ini kah yang di kata ramadhan yang di berkati..namun akubimbang jika apa yang aku laku kan tak di terima...Ya Allah semoga Engkau terima segala nya..jadi kan segala yang ku laku kan sebagai ibadah..amin....

Aku seronok ketika di Pematang Pasir...bersama -sama berjuang untuk memastikan mereka - mereka yang mahukan kemenangan bagi penengak agama Islam terus kukuh.Alhamdulillah kemenagan berpihak pada kami..TAKBIR....

ini sedikit sebanyak bingkisan buat tatapan...terima kasih pada makngah yang sudi memberikan kami tempat untuk berteduh selama 5 hari 4 malam....seronok bersama mak ngah,syidah,kak fadilah dan semua saudara-saudara seislamku yang baru aku kenali semoga ukhwah ini akan berterusan dan semoga kita dapat bersama lagi untuk memastikan kemenangan kita.amin....



ilalliqa`

No comments:

Post a Comment