Friday, May 22, 2009

salam....
selamat pagi....hari ni aku tak pegi cc pun....
ni dah pagi baru aku dapat nak up date...apa tak nya tgg adik aku balik dari kl...ini pun guna lap top is3 dia...lap top aku di tingga kan nya kat kl....tak pe la janji aku dapat up date...
aku bulan ni memang bz sangat ...meeting sukan anak murid aku...ngan anak murid ngah exam...pas tu bz ngan usrah...Ya Allah.....penat sangat..tapi nak wat cam ne dah amanah kena jalan kan....moga - moga Allah nilai sebagai ibadah...amin....
Esok aku takleh nak pi memana...aku kena siap kan tempahan baju plak....ahad aku dah kena pegi Tamrin plak...adoiiiiii....ini pun aku tak dapat pegi meeting NISA` negeri....Ya Allah....engkau pemudahkan lah segala urusan aku ni....
mata aku ni pun dah setengah nak tutup ni...tapi memandangkan semangat menulis tu lebih kuat so aku tulis lah jugak....
okey la setakat ni jela pagi ni.....
ilalalliqa`....

No comments:

Post a Comment