Monday, May 25, 2009

salam....

hari ni aku baru dapat pegi cc....ni yang up date ni...ngaja cam biasa...cuma penat la skit....apa tak nya malam tadi balik lewat...aku pegi dengar ceramah ustaz mat sabu...he he he....hari ni aku menyelam gak menulis cerita kat dalam buku baru ada 7 helai...ilham datang tak leh nak tangguh 2...minggu ni anak 2 murid kesayangan aku sukan...aku lak kene jaga dua bahagian...almaklum la...guru n ajk NISA`..ha korang nak tau apa...biar aku story skit yek...

NISA` ni adalah satu pertubuhan NGO...dimana ia disertai oleh wanita yang berumur 15 -40 tahun sahaja.Fokus utamapada remaja yang masih bersekolah atau wanita yg berkerja atau suri rumah...baru 2ni NISA`MALAYSIA ada buat satu GAME yang di nama kan NISA` INDOOR GAME..singkatan nya NIG...dibuat di SHAH ALAM...seluruh mesia termasuk dari sabah dan sarawak...memang seronok sangat...nanti la aku akan letak serba sedikit kegiatan NISA` MALAYSIA buat tatapan dan panduan....

ni aku haru jugak ni kawan aku dah dapat second interview..aku apa pun tak dapat

No comments:

Post a Comment