Wednesday, June 17, 2009

assalammualaikum....
Hari ni tak ada apa apa yang menarik pun...cuma aku dapat tau yang ketua kelas aku dulu nak nikah...tapi aku tak dapat pun jemputan.apa pun aku nak ucapkan tahniah la kat SHIDA.
Abang ipar aku dapat panggilan dari UITM...wah...best nya dapat la dia keje tu...tinggal aku je yang tak dapat apeni..Kak ita msj aku dia dapat 3.95 masa exam semester 2.aku ni tak tau la dapat berapa...dah tak pegi 2 tengok...he he...
Ermmm....okey la aku takde apa nak tulis...badan kurang sihat..batuk aku tak baik 2 lagi ni....makin teruk...dah macam 2 ubt aku makan...ntah la...dah ujian nama nya.





ilalliqa`

1 comment:

  1. induk.. bukan dh luper.. hp rosak..
    tgk laa blog pon lamer tak update..
    induk ape kbr?
    krm slm atok uwan..
    bgtau diorang putri rindu...

    ReplyDelete