Sunday, June 14, 2009

salam....
harini aku baru dapat nak up date blog dhoif aku ni....banyak benar program...aku baru je balik dari lawatan kerja ke KELANTAN...Seronok sangat aku dapat dengar kuliah jumaat dari TOK GURU NIK AZIZ.Aku dapat juga melawat sekolah lama aku...tapi masa suntuk sangat sebab banyak lagi program yang perlu aku isi...aku sempat juga jumpa kawan lama MASYITAH tapi tak sempat nak amik gambar...aku sempat jumpa AZWA tapi tak sempat jmpa bini dia...macam ujian di lalui sepanjang lawatan keje ni....tapi tak pe semua tu jihad...Alhamdulillah walau banyak halangan dan ujian namun segala urusan ALLAH bantu dengan mudah...Aku berpeluang ke kediaman RASMI TUK GURU NIK AZIZ di JKR 10....seronok sangat...tapi berkesempatan bertemu beliau...Selepas tu saya ke PANTAI CAHAYA BULAN...tapi dah tengah hari...tak pe la dapat jejak kaki kat air laut pun dah cukup dah....tenang la jugak hati ni tengok laun...Kat KB aku sempat ke sungai kelantan siap tengok matahari terbenam lagi....seronok nya....insyaallah aku akan balik ke kelantan lagi nanti...nak jalan puas puas....

ermmm....nanti aku bagi tengok pic aku masa kat kelantan yek....


ilallliqa`

No comments:

Post a Comment