Tuesday, June 23, 2009

assalammualaikum.....

Tak tau lak apa ntah tetiba hari ni aku rasa sedih sangat...nak cita kat korang pun mesti korang ingat aku ni jiwang plak...tapi ini lah hakikat hidup orang macam aku ni....apa pun aku hepi sebab ramai yg masih sudi nak kawan ngan aku...

Ermmmm...tak pe la..aku rasa cukup lah aku mengadu pada DIA yang lebih memahami aku....walau siapa pun aku lebih atau kurang hanya DIA yang akan tentukan hidup aku dan faham tentang diri aku....Pada yang sudi baca blog aku ni aku nak lega dapat kongsi walaupun korang tak kenal aku...mana tau ada komen semangat dari korang tuk aku yang serba lemah ni...paling tidak aku lega...kalau selama ni aku hanya tulis dalam buku apa saja tapi ni aku leh kongsi ....sekadar meluah kan....

Sedikit sebanyak aku dapat lega kan hati aku yang kosong ni....Mudah - mudahan aku akan lebih berhati-hati dalam meneruskan hidup ni....Semoga kehadiran Rejab hari ni aku akan isi nya dengan sebaik mungkin..mungkin ALLAH dengar dan tunaikan permintaan ku...walau pun aku bukan la hamba NYA yang terbaik namun aku juga punya perasaan....

Pada kawan aku IZAT...syukran ko banyak bagi semangat dan nasihat tuk aku...aku harap ko hepi ngan family ko...anak n suami ko...walau apa pun yg aku alami ko banyak tolong aku...aku sayang kat ko....walau pun aku selalu sedih atau apa pun keadaan aku ko selalu tanya n amik berat pasal aku..dari ko solo sampai ko dah nikah....susah nak cari sahabat macam ko....SYUKRAN Izat....

Aku harap...tahun ni tahun berakhirnya penantian aku....Aku rasa penat dah....tapi aku hanya hamba Nya....hanya mampu berserah....Moga - moga ALLAH dengar rintihan hati aku ....aku harap tahun ni aku tak di uji lagi sebegini.....aku nak rasa hidup hepi cam orang lain...aku tak sanggup nak simpan sorang 2..

Ermmm...kali ni aku tulis panjang sebab sentimental sikit.....waktu cm ni kan ... cc ni plak org tak de hati plak ngah sentimental....tu yang tertulis tu.....layan perasaan je....

Apa pun....1 REJAB aku nak ada satu perubahan dalam hidup aku...tak kisah la dari segi apa pun....aku tak nak sedih2 lagi...aku tak peduli apa org nak kata yang penting aku ada lah aku...dan aku tak boleh jadi org lain....tak kira la..aku ni cantik ke tak ke....gemuk ke kurus ke...apa yang penting aku tak minta apa-apa dari orang lain...aku ade kerjaya dan kehidupan aku sendiri...Aku nak buktikan pada orang yang penah sakiti hati aku yang aku ada lah yang terbaik...dan mereka kena tau aku ada lah salah satu kaca yang berharga yang mereka tidak perasan dikalangan kilauan intan permata.Walaupun terhempas berderai namun tetap bernilai....

okey lah....aku rasa lapang sangat aku akan teruskan perjalanan sisa hidup ni walau pun aku tahu di depan sana masih banyak duri yang perlu aku harungi.....

Kat sek lak hari ni apa ntah kakak tu hangin lak dia....adoi sabar tul aku..almaklum lak bulan yang penuh dengan keberkatan ni memang banyak ujian...apa pun sabar......

ilalliqa`

No comments:

Post a Comment