Monday, June 22, 2009

salam.....
Hari ni macam biasa la tugas aku....he he he cuma sabtu ahad aku agak bz la..ngan program..tapi ahad hari tu akhir nya aku dapat gak la tgk muka member aku yang mesir tu...korang nak tau rupa sapa...muka dia cam penyanyi singapore...TAUFIK BATISYA...tak tau la dia sendiri kenal ke tak ngan penyanyi tu....tapi takleh nak kata apa la dia adik dari aku...

Sabtu ni nak ke P.D ada majlis hari guru peringkat negeri...balik tu aku nak turun kl nak anta baju tempahan plak...bzzzzzzzzzzzzzzz.......almaklum la dah mula tempahan nak raya la kata kan
ermmm....aku ada macam 2 nak tulis ni tapi idea berebut 2 nakkuar aku jadi pening ha ha ha...apa2 pun tq yang sudi baca...sesekali tu comment leeeeeeeeeee....baru la semangat lagi aku nak menulis....

Pada sahabat aku yang antar pic hari tu...tq...insyaallah satu hari aku akan kesana...amin...
BUMI MESIR....

Pada kak NAZ syukran coz sudi baca blog ayuni....cepat cepat la create blog...boleh tukar tukar komen he he he....Ayu kat cc nanti ada masa ayu tulis panjang2 mesti kak NAZ bosan baca...


ilalliqa`

No comments:

Post a Comment