Tuesday, June 30, 2009

Salam....

Hari ni tak apa yang menarik cuma hari ni ada terima call dari kak Elis yang sama belajar ngan aku dulu.kata nya dia sambung lagi belajar kat tempat lama.Kali ni masa cuma 6 bulan dan 2 bulan untuk praktikal.Lecture semua baru,berpengalaman,dan mangajar pun tak bosan macam dulu.Jeles tul aku..tapi nak wat cam ne belum ada rezeki lagi nak sambung..insyaallah

Hari ni aku intai - intai gak kolej lama aku dulu KOLEJ DARUL HIKMAH.Aku ingat aku nak apply tuk wat DIP kat sana.Lama tak belajar ni rasa cam tepu lak otak aku ni...Mana tau ada rezeki boleh sambung lagi.Amin....Ermmm tapi bila tgk pada yuran nya agak merisau kan gak adoi la...bila aku nak dapat keje kerajaan ni.

Hari ni agak bosan la skit...napa ntah...erm balik ni aku nak mengadap tempahan adoi la...tapi ok je la janji masyuk.dari tak de pape.nak harap kan gaji ntah la bila nak naik ntah.

ilalliqa`

No comments:

Post a Comment