Thursday, July 2, 2009

salam....

ahri ni macam biasa aku ngaja..nak jadi kan cerita pagi ni sampai je kat sek aku tengok lengan aku ada bintik 2 merah...haru gak aku..aku dah nekad pas je kelans aku nak p klinik.Masa kakak ipar aku jemput anak dai kat sek aku tunjuk tangan aku..dia kata aku kena campak.

Dia suh minum air kelapa muda.patut le aku demam bebaru ni....hari ni plak baru benda ni naik.
Jap lagi kang aku nak pegi sekolah petang lak.dah 2 hari aku tak pegi.demam punya pasal la.

Aku tension tul keje tak dapat2 lagi ni.Ya Allah bila aku nak dapat keje 1 je.ni aku nya keje kene buat 2 dalam 1 masa.penat.

Okey la mood aku pun tak berapa nak baik.demam aku ni masih ada lagi.Doa kan aku cepat sembuh.amin.


ilalalliqa`

1 comment:

  1. Salam. Sabarlah dik oi..Alhamdulillah ada juga rezki..Sekarang zaman ramai yang tanam anggur tak tumbuh tumbuh.

    ReplyDelete