Wednesday, July 22, 2009

salam.....

Hari ni kawan aku dari MESIR balik.Selamat pulang ke tanah air ASYRAF.2-3 hari ni memacam benda yang berlaku...sedih pun ada suka pun ada...bulan 10 ni sorang lagi kawan aku akan menamatkan zaman bujang nya.Tinggal aku je.Ya ALLAH bila pula masa ku...Aku sedih namun tak mampu untuk aku lihat mereka yang aku sayang turut sedih.Aku pamer kan jugak wajah ceria ku.seceria yang aku mampu.Namum dalam hati hanya ALLAH yang tahu.

ALLAHHUAKBAR....Aku tau semua ini sementara...samaada aku di temukan di dunia atau di sana nanti...Ampun kan aku YA ALLAH...aku tak bermaksud untuk melawan takdir MU.Namun aku hanya hamba MU yang lemah.

Pada Yan aku doakan agar kau bahagia dan berkekalan hingga akhir hayat.Cepat-cepat dapat baby...he he takleh aku nak bayang kan rupa ko jadi mak ahaks....

Pembaca setia aku dah lama tak dapat baca coretan aku sebab kom dia rosak.Sabar ye kak NAZ..ALLAH nak bagi yang lebih baik tu....



ilalliqa`

1 comment:

  1. Salam.
    Komputer akak dah okey.
    Ajal maut,jodoh pertemuan di tangan Allah. Berusaha,berdoa dan bertawakkal. Setiap yang Allah tentukan ada hikmah yang tersendiri. Allah menguji hambaNya bersesuaian dengan kemampuan hambaNya.

    ReplyDelete