Monday, July 27, 2009

salam...

Hari ni aku sibuk sikit ngan mengisi borang untuk jawatan kosongkat MAINS.Dah isi pegi pos la plak..kat pejabat pos dah le ramai orang...hari panas Ya Allah sabar je la aku....

Pegi cc aku ingat nak bagi la tengok pic masa TEAM BUILDING tapi aku tak save rupanya kat dalam pen drive aku...tak pe la nanti aku letak ye....

Hari kawan aku kena pegi kursus kat P.D..jabatan yang arah kan..mengenai KAFA.Pelik nya aku tak de lak dapat surat..agak nya orang tu tak nampak nama aku kot.Apa pun selamat berkursus Syidah...he he he jaga diri bebaik...

Anak sedara aku dua-dua mulakan pengajian harini...Selamat menjalani pengajian yang selanjutnya kak long..janagan cbuk ngan cik abang je...buat putri selamat meneruskan pengajian ke peringkat lebih tinggi...semoga berjaya...lupa kan la kejap cik abang tu....Buat cam induk..he he he dah memang tak de sesapa..waaaa.....Tak pe la kalau dah korang yang jumpa dulu korang jalan dulu nanti induk susul kemudian..agak nya induk punya tak tau dok tang mana...tak jumpa -jumpa lagi.Buat korang berdua jumpa RAYA NANTI.......

Jumaat ni nak pegi kl...sabtu ada DEMO...jom join reramai....rasai lah semangat jihad...

TAKBIR.....


ilallliqa`

No comments:

Post a Comment